søndag den 5. maj 2013

De siger de vil rocke mig - og det gjorde de!

Åhhh hvor er her stille på hotel værelset! Jeg har lige været inde og se We Will Rock You, som cirka tager 2 timer og 45 minutter, og jeg må nok indrømme at jeg altså ikke er den største Queen fan, men min far kan godt lide ham, så jeg gav mig, og sagde ok for den, og jeg må indrømme jeg kendte faktisk flere Queen sange ind jeg lige gik og troede, og skuespillerne, sang virkelig godt, normalt synes jeg der er sådan 2-3 der synger godt og resten er bare ok, her var det sku dem alle sammen der sang godt!! Men denne var en oplevelse vær, især for sådan en teater tosse som mig, bare salen tog mig 5 minutter at kigge på, den var så stor og flot!

Og jeg indrømmer, da vi stod op til sidste nummer og klappede, lukkede jeg lige øjenlågene og drømte at det var mig der stod på scenen og det var mig de alle klappede af, mhh velkommen til en teater tosses drømme liv! Meeeen, bare rolig en dag!! Så sker det siger jeg dig, så er det mig i står og klapper af! håber jeg da i hver fald ..

Har i set We Will Rock You. og hvis ja, hvad synes i så om den? :D



2 kommentarer:

  1. Jeg har set den 3 gange i London og elsker den for hver gang jeg ser den :)

    SvarSlet
  2. Hold da op! :o
    Bor du her over heller hvad?
    Men ja den er fantastisk!!

    Knus :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...