mandag den 25. marts 2013

Et par hyggelige dage!


Hej alle i søde dejlige jer!
Jeg undskylder allerede nu at jeg ikke har skrevet så meget, men jeg fik påskeferie torsdag og fredag ved en et tiden hoppede jeg (Eller gik faktisk bare.. for at gøre det så kedeligt som muligt) ind i toget mod Kalundborg for at besøge min søde ven, som var så sød at købe 10 røde roser (Der var så kun 3 der overlevede .. jeps så grønne fingere har jeg.) og en pakke kinderæg! Vi har bare hyggede, lavet lækker mad, røget lidt smøger, (Altså det er jo ferie, så må man godt lidt ikke?) og da jeg kom hjem igen, stod den på date med min tandlæge også hjem og havde gæster og spise lækker mad og hjemmelavede is!

Hvad nuller i rundt og laver?! Nyder i jeres ferie?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...