tirsdag den 26. marts 2013

Når jeg drømmer.

Åh jeg er og bliver en drømmer, i dag er det om at flytte hjemme fra igen, igen og lidt mere igen! Det er faktisk så slemt at jeg ikke bare har søgt efter lækre ting der kunne stå i en lejlighed, men faktisk også har funden verdens flotteste lejlighed og til næsten ingen penge, også er jeg i gang med at overtale en ven, til at flytte med med mig til Amager hvor lejligheden ligger :o
Hvad får i denne dejlige tirsdag til at gå med? :)
(Skriv gerne en kommentar, om hvad i laver!)

Nummer 1 - Købes her // Nummer 2 - Kan købes her // Nummer 3 - Kan købes her // Nummer 4 - Kan købes her //



Nummer 1 - Kan købes her  // Nummer 2 - Kan købes her // Nummer 3 - Kan købes her // Nummer 4 - Kan købes her // Nummer 5 - kan købes her  // Nummer 6 - Kan købes her  // Nummer 7 - Kan købes her  // Nummer 8 - Kan købes her  // Nummer 9 - Kan købes her // Nummer 10 - Kan købes her  // Nummer 11 - Kan købes her //



Nummer 1 - Kan købes her  // Nummer 2 - Kan købes her // Nummer 3 - Kan købes her // Nummer 4 - Kan købes her // Nummer 5 Kan købes her // Nummer 6 - Kan købes her  // Nummer 7 - Kan købes her //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...