søndag den 17. marts 2013

(U)lykken er...


  • Mine gulerødder smager ikke af gulerødder .. 
  • Solen endelig skinner også blæser det .. 
  • Jeg skal i skole imorgen. 
  • At mit knæ er overbelastede, og jeg ikke rigtigt kan gå på det.. 
  • Der er længe til fredag hvor jeg endelig har ferie
  • Jeg har ingen penge af shoppe for .. 
  • At jeg er for lav til at nå øverste hylde. 
  • At jeg ikke kan cykle i skole imorgen, pga. Mit knæ. 
  • At jeg ikke har penge til en ny oplader til min computer. 
  • At min ene hund vil spise mine gulerødder. 
  • At jeg har overbelastede min tommeltot . Pga. For meget sms og computer skridningen..
  • At min stemmer til min guitar ikke virker .. 
Goooooooooooooooood søndag alle dejlige jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...