lørdag den 9. marts 2013

En skøn skøn dag (I går)

Hey alle i søde mennesker!
Åh jeg undskylder der har været så stille på bloggen, men den sidste uge har jeg faktisk bare ligget i min seng, sovet, hostet, sovet og hostet .. Jeps det er super fedt at være syg, men nu er jeg næsten på toppen og er tilbage i stor stil!!

I går var jeg uden og spise med den kære Simone og hendes forældre på en lækker hyggelig restaurant ved navn Cocks and Cows hvor vi spiste alt alt for lækre burger min var en The illegal med guacamole, rødløg, cheddar ost, bøf og en masse rocula, spinat blade - lææææækkert og til den lette sum 98 kroner! Smut forbi deres hjemmeside her.
Der efter smuttede vi ind på Betty Nansens teater og se En tjener for to, åh hvor var den dog sjov, allerede ved pausen, havde jeg grædt af grin 4 gange! Jeg kan kun anbefale det, jeg kan desværre ikke beskrive hvordan teater stykket er, da det virker lidt som om det også kommer an på hvordan dagen nu lige er for dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...