lørdag den 9. marts 2013

Jeg er her næsten ikke..

Jeps, jeg har en af de der dage, hvor jeg faktisk slet ikke lever, jeg ligger bare inde på mit værelse og vil ikke snakke med nogle, jeg har dårligt nok svaret på mine smser i dag, jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg har sådan noget dage, for i går var jeg glad og smilte og i dag skulle min lillebror ikke engang sidde 30 cm. fra mig uden jeg skulle be' ham om at flytte sig væk fra mig, min hund måtte ikke engang sidde hos mig, jeg har ikke kunne holde ud at høre folks stemmer eller bare synet af dem, så fik jeg det dårligt, altså ikke sådan jeg er syg dårligt, men sådan skidt inden i ..

Jeg tænker tit på om det er normalt at havde det sådan? For det er noget jeg har 1-2 nogle gange tre gange om ugen, eller det bare er sådan at være menneske, så skal man havde nogle dage hvor man ikke kan noget med andre mennesker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...