tirsdag den 5. marts 2013

SIXPACK!

Jeeeps sådan er jeg pænt meget ved at udvikle .. Jeg er syg.... ): Jeps jeg ligger her med feber, ondt i hoved, forkølet, ondt i halsen og hoster, jeg hoster ikke bare sådan lidt, det er 8 host i minutte .. Så jeg ligger i min seng, med masser af tøj på og dyne og har det stadig pisse koldt, plus jeg lever af vand, te og tuc kiks, fordi alt andet gør ondt at spise .. ih det er lækkert!

Men jeg skal nå at blive rask til på torsdag hvor jeg skal ud på min gamle skole og se dem spille teater stykke plus søde Simone og hendes søde familie og jeg skal ind og se 'En tjener for to' jeg skal nok skrive en lille anmeldelse af stykket!

Men jeg vil smutte under min dyne med min te!
Pas på jer selv! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...