onsdag den 5. december 2012

Sverige part 1.

Hej søde læser!
Ligenu sidder jeg ude hvor kraverne har vendt tilbage til byen for længst hos min kære far.

Efter en lille tog tur fra København til Halmstad på 2½-3 timer smuttede vi hurtigt ned i byen fordi jeg skulle kigge på en trøje som de så kun havde i en L og XL og jeg tror sku jeg ville komme til at svømme i den når man bruger S - M desværre.. ingen trøje til mig, så jeg håber de har en Gina Trico i Oslo!!

Men jeg fik købt lidt perler og en halskæde, som i kan se når jeg engang kommer hjem fra mit lille sne/vinter eventyr, sammen med de ting jeg fik købt sammen med Tanja i København.

Men jeg tænkte i måske ville se lidt billeder fra det svenske? ikke så må du gerne smutte igen, for de kommer her! :D


Halmstad torv.
Og det er meningen det er uskapt.. 
Halmstad og lidt vand
Tenstikker og hvis du kigger ud af mit vindue. 
En fiiin kop der lige var mig synes min far..
Robot viskeleder.
Kager.
Lys gange 3.
Og en fin plakat. 
Lidt mere ud af vinduet.
Og en lækker plakat mere!
(Skal havde sådan en når jeg flytter hjemme fra) 
Lagerhaus - yndlings butik i Sverige, det er også
der plakaterne, lys og koppen er fra.
Postkort fra Alebo Smut fordi deres hjemmeside
Halmstads gågade med lys. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...