onsdag den 5. december 2012

Januar den 23, 2013

Godaften kære smukke læser!
Tænker du 'Gud en underlig overskrift?' Og det kan jeg godt forstå i synes, meeen der er en mening med det, det er der jo sjovt nok med det hele her i livet..

Men den 23 januar, 2013, der står jeg på skuespillerskolen i Århus og er så pisse klar som man nu kan være til en optagelse prøve!!!

ARRRH jeg har lige fåret en mail hvor der står hvad tid jeg skal møde op og hvar der kommer til at ske!
Og da det er en onsdag så håber jeg at jeg kan få nogle af mine penge fra min opstarning så jeg måske kunne tage til Århus allerede fredag, da jeg ÆÆÆÆÆLSKER Århus, der findes ikke nogle dejliger by!

Men nu vil jeg hoppe tilbage til sofaen og spise mig tyk i svensk chokolade og se en eller anden svensk film der kommer!

Masser af kærlighed fra mig til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...