onsdag den 5. december 2012

Dag 10. Hvorfor blogger jeg?

Hvorfor blogger jeg?

Det gør jeg fordi jeg nyder det, og den dag jeg ikke nyder det mere så stopper jeg med det samme, også er det nok lidt fordi jeg synes at mange af dem der blogger er dem med de 'fede' liv, hvor de viser hvor dyre ting de har råd til og viser billeder af alle de vilde og dyre fester de har været til.

Personligt har jeg ikke behøv for at der er mange der læser min blog, en enkel er ganske fint for mig, for mig er bloggen mit frirum hvor jeg kan komme ud med alle mine tanker, jeg gør det kun fordi jeg synes det er sjovt, og det er jo også derfor jeg stadig gør det, men på den anden side var det også derfor jeg lavede en blog pause i sommers, men da der var en pige der skrev til mig at hun synes min blog var virkelig god og at hun så frem til at læse mit næste indlæg, gik det op for mig hvorfor jeg endelig startede med at blogge. Fordi jeg synes det var hyggeligt at sidde og skrive.

Også synes jeg det er sjovt at sidde og se sidetalet stiger hverdag, det kan godt være det ikke stiger med 1000 om dagen som nogle anders blog men det er heller ikke det der er vigtigt for mig, men på den anden side forstår jeg heller ikke folk gider sidde og læse alt det jeg skriver, for det er jo bare lille mig Zofia, der skriver om alt mulige underlige ting?

Men da jeg fandt ud af at jeg ville begynde at blogge igen, var jeg gået igang med at lave en helt ny blog, et andet sted ind på Blogspot, fordi der skulle se noget nyt, men så tænkt jeg hvorfor endelig? hvorfor skulle jeg slette det jeg nu havde skrevet for det er eller var jo mine holdninger og meninger om livet, hvorfor skulle skjule det, hvorfor være flov over den jeg er?

Så i skal vide jeg blogger ikke for at sige 'se min dyre nye trøje jeg har købt' eller 'Se det seje liv jeg har mig, som du ikke har taber' for jeg har sku ikke noget særligt over mit liv, jeg lever det bare så jeg synes det er særlig og det er noget for mig.

Men nu vil jeg overlade jer til jeres tanker og holdninger om mig.
Og hey jeg vil da meget gerne høre dem i kommetarfelet.

Rigtigt god tirsdag til jer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...