søndag den 2. december 2012

Ok.. Jeg indrømmer det!

JEG HAR EN SVAGHED FOR URER!!
Hvis jeg kunne alle de ure jeg så ville jeg havde et nyt et på hverdag!

Jeg er faktisk igen med at skrive min ønskeliste til jul og der er kommet 5 ting på og 4 af dem er et ur.. og det væreste er at jeg ved jeg nok ikke får dem for to af dem er ret så dyre!
Men i kan da se nogle billeder af alle mine drømme ure! :D


 Dette fine ur fra Rosendal koster der ved de 1500.-                                                                               Kan købes her hvor man også kan købe flere reme  til sit ur.
Åhh det her vil jeg gerne havde! Men jeg kan ikke finde ud af hvor man kan købe det eller hvad det koster, det må være et tegn på at det koster aaalt for meget! men fin er det mærket er Guess.
Det her fine prøvebillede ur som koster 379.- Og kan købes her
Det her super lækre ur er fra Noon-ure dette koster 625,50 og Kan købes her
Dette ur er fra Daniel Welling og koster 1,095.- Kan købes her
Dette ur er fra Monol der er et dansk firma Uret kan købes her og koster kun 149 .-
Dette ur Kan købes her og koster ikke mere ind 149.- kroner!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...