lørdag den 1. december 2012

Dag 7. hvad spiser jeg ikke.

Godmorgen og glædelig 1 december.

Jeps i hørte mig sige 'glædelig 1 december' og det er af ren høfelighed, for jeg er slet slet ikke til alt det der jul, faktisk er det eneste jeg kan lide ved det er de der skumjulemænd og det var ligesom det..

Nå men vi er kommet til dag 7 ud af de 30 dage, og i dag er det om hvs jeg ikke spiser.. fordi det .. skal i bare vide synes jeg lige den dag jeg lavede den her! (:


- Jeg kan ikke lide tomater, jeg ved ikke hvor mange gange på et år jeg smagter dem .. men jeg kan altså bare ikke lide dem, og jeg vil så gerne kunne lide dem fordi jeg elsker den der røde farve de har! Min mor tror jeg ikke kan lide dem fordi min far heller ikke kan.. og jeg kan heller så godt lide ketcup.


- Jeg spiser ikke fisk, eller jeg spiser markrel i tomat men kun dem i de aflange dåser!! og ja der er tomat i jeg ved det .. men det smagter ikke nok af tomat jeg ved ikke hvad mine smagsløg fejler! Og det med fisk der tror min far så at jeg ikke kan lide det pga. min mor ikke har kunne lide..


- Jeg drikker ikke rød vin eller hvid vin for den sags skyld, jeg er begyndt at kunne drikke asti men jeg vil sku heller havde en øl, må jeg indrømme! :o

- Svindekød, niks jeg kan altså ikke lide det, og det er ligemeget om det er pølser eller flæskesteg, men jeg ææælsker (det skal også skrives med 'æ' fordi jeg elsker det så højt) stegt flæsk med persillesovs, men spiser det kun når jeg er på festival.


- Noget af det væreste jeg ved er champignoner .. de der små hvide svampe, der bare kan ødelægge alt mad efter min mening .. niks vi er altså ikke gode venner!


- Sidst men ikke mindst kiwi og ananas.. åh jeg elsker dem! Men jeg kan altså ikke tåle dem, desværre hele min tunge og gane hæver op så jeg ikke kan snakke eller trække været ind af munden også kør det bare voldsomt, og jeg kan ikke engang tåle ananas saftevand! :o



Nå det var det i fik for den 25 øre idag, jeg vil smutte ud et hurtigt smut ud til min bedstefar og bedstmor.
Masser af smil fra mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...