søndag den 2. december 2012

Dag 8. Min top 5 musik.

Hej og velkommen her til den anden december.!

Det der sne ikke? - Jeg er slet ikke fan, og især ikke fordi jeg skal til København imorgen med min søde veninde Tanja og optage noget nyt til bloggen i højehæle... Ønsk mig held og lykke!!


Men nok om alt muligt anden, nu til min top 5, og det bliver altså ikke min yndlings først for jeg har det lidt sådan lidt, den ene dag elsker jeg de her 20 sange dagen efter kan jeg slet ikke holde og at høre dem, men i hverfald så får i de fem sange jeg høre mest fortiden!




Christopher - Colouurs
               Eric Clapton - Tears In Heaven.



Yepha - Ikke gør det


Emilie - Skandale.




Mads Langer - København

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...