mandag den 3. december 2012

Dag 8. Mit yndlings smykke.

God aften i smukke læser!
Puhu hvor er jeg dog træt, jeg har brugt hele dagen i det fine København sammen med min søde veninde Tanja, hvor vi har lavede hemmeligheder til bloggen, og shoppede en smule! ok.. ganske meget!
I får en video når jeg kommer hjem fra Sverige og fra Norge på søndag.

Men nu til min 30 dages udfordring, og idag er det hvad der er mit yndlings smykke, og det er en halskæde jeg har fået af min bedstemor og bedstefar i konfirmationsgave i 2009, det er en guld halskæde der hedder girl power, og jeg ved faktisk ikke hvad den koster, hvor man kan købe den, eller om man overhoved kan få den mere :o

Men i kan lige få et billede af den fine sag!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...