torsdag den 29. november 2012

Dag 5. Mit værelse

Hej læser og velkommen ind i mit vild store værelse på 8 KM², jeps jeg har et af de store værelser! ;)
Men her får i lidt billeder fra mit værelse hos min mor, i får sjovt nok ikke nogle af mit værelse i Sverige hos min far. :) 




Jeg har Mokaï flasker i mit vindue.
Jeg har nogle selv malet bukstaver hvor der står 'Teater'
Mine roser fra mine teater forstillinger plus fødselsdage.
Min lyserøde guitar, min Marie kat og barbie bil. 
Jeg har billede rammer hele på tre af mine væge.


Min fine robot stikkontakt skjuler.
Mine to 'børne' billeder med vise ord. 
En sød hilsen fra min lillebror.
Mine højt elskede mini køer. 
Et billede med en hilsen fra min moster.
Min elskede store Marie bamse
plus lidt af et tæppe min oldemor har strikkede.
En nisse min oldemor har strikkede
plus en elg fra min mor.
Lidt guitar og mini Marie.
Et fint skilt jeg fik af min lillebror.
Min Barbie bil.
Mit pinke tv og lidt af min 'kiste'.
Jepe jeg har også en seng.. og et stort spejl skab!
Mit skrivebord.
Og mine skuffer med skoooo.


Det var det i fik lov til at se for denne gang, i må sige til hvis der er noget i vil se mere af eller om hvor det er fra samt hvordan det er lavet. (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...