fredag den 30. november 2012

Dag 6. Høje vs. flade sko.

Hej søde læser!
Så er vi nåde til det igen, vi er nu nåde til dag seks i min '30 dages udfordring' og idag er det høje sko mod flade sko!
 
 
Jeg ved desværre ikke hvor skoene er fra..
 
 
 
 
Jeps jeg er typen der ÆSLER høje sko, jeg elsker dem så meget at det skal skreves med 'æ' og med store bogstaver!
Men når det så er sagt, så skal det også siges at mine føder og min ryg desværre ikke kan holde ud at gå med dem hele tiden.. (sjovt nok, hvem kan det :o )
Så det må blive høje når jeg (Mine føder) føler for det og resten af tiden må det være flade sko!



Knus Z.
Hvad er i til høje eller flade sko?! 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Cecilie Ørnskov Rasmussen22. juli 2013 kl. 20.47

    ville nu helst kunne gå i høje sko så tit som muligt *griner* vil gerne se lidt højere ud :D ..

    men mine fødder er så små at jeg meget hurtigt får ondt i dem :( så de høje er meget sjælendt på desværre

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...