torsdag den 29. november 2012

Glimmer på neglene.

Godmorgen i kære læser!

Da jeg har været i København hos en veninde og sove, skulle jeg sjovt nok også hjem og der i toget sad en kvinde overfor mig, med de flotteste negle, kender i det når man sidder helevejen fra hovedbanegården og til Roskilde og bare tænker over hvor pokker den neglelak kunne være fra, nå men jeg fik taget mig sammen og spurgte, og jeg tænke at nu får jeg sådan er svar, 'Åh den, ja den er fra Spanien' eller 'Det kan jeg ikke huske' MEN den kære kvinde sagde at det var bare sådan en til 20 kroner fra H&M, så jeg ved ikke med jer men jeg er en sucker for glimmer!


Og jeg vil bare lige sige, den er ikke lyserød,
 når man får den på!
KAN KØBES HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...