torsdag den 17. juli 2014

Se lige på dig selv, du fræææk!


Du fræk i dine høje hæle, se lige på dig selv, se lige på dig selv, du fræk, du fræææk...


Så er jeg ved at lande fuldstændig og finde en normal rytme efter dette års Vig Festival, hvilket også for mig betyder året fedeste uge med masse af skønne mennesker, skønt musik, kolde øl, fine drinks og skønne traditioner, sådan noget med at vi altid (altså de sidste 8 år, jeg nu har kommet på Vig) starter festivallen op med smørerbrød og at vi skal nå at have stegt flæsk med persillesovs, selvom jeg ikke spiser svinekød til hverdag så tæller stegt flæsk altså ikke med under svinekød!

Men jeg må nok indrømme.. At dette år var mit bedste år på Vig indtil vider, fordi der ikke var noget der var planlagt, normalt har jeg en veninde med, også skal vi tideligt op fordi vi altid skal høre noget klokken 12 dagen efter .. Men i år skulle jeg have haft E med, men eftersom vi ikke er sammen med, så synes jeg det ville blive lidt underligt hvis han skulle med, så jeg smuttede til Vig med min far, i håb om at nogle af dem jeg har snakkede med de andre år, også var der i år.. Det var de også, men i år mødte jeg den sødeste pige, det er min fars ven, søns kæreste (langt ude, ved det..) men det var hendes første år, og pisse heldig som vi var, så klikkede vi fra starten, så vi har drukket utrolig mange granatæble shots og masser af Mokaï, og selvfølgelig også hørt en masse musik!

 Måske undre i jer over titlen på dette indlæg, men det var fordi TopGunn startede min festival, og der sag han selvfølgelig dum på dig med kato, og lige meget hvor jeg gik på camping område så kunne jeg høre den, ellers var der en eller anden stiv person der sang den for alle der gik forbi, derfor er det mit års festival sang, også er den jo endelig også meget fed?

Hvad med jer, er der nogle af jer der har været på Vig eller nogle andre festivaller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...