torsdag den 17. juli 2014

Jane Kønig




De fleste har nok allerede gættede hvad vi skal til nu?


Jeg har løftet sløret en lille smugle inde på bloggens facebook, for jeg har sagt at der kommer en sommer give away og samarbejdet er med en fantastisk smykke designer, og det er selvfølgelig Jane Kønig jeg har fået det samarbejde med igen, for søde Marie har været så sød at give 200 kroner til en af mine læser!

Og hvem kan ikke lige bruge 200 kroner til alle Jane Kønigs skønne skønne smykker, hvis jeg var så sindsnyd heldtid at vinde 200 kroner, så skulle de klart bruges til dette skønne love tag, som jeg snart har savlet over.



Men nu til det sjove!
Hvis du gerne vil deltage i giveawayen om 200 kroner til Jane Kønig så skal du noget så nemt at smykke ind på facebook og like bloggens facebook side, det gør du lige her!!
Og ellers kigge en besked her på bloggen, med navn og email så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du bliver den heldige!


Give awayen slutter fredag d. 1 august klokken 20.00!
Held og lykke til jer alle sammen!


*Dette indlæg er lavet i samarbejde med Jane Kønig* 

40 kommentarer:

  1. 👍👍
    Cecilie Niemann
    Cecilieniemann@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Åh lige hvad jeg kunne bruge. Savler over smykkerne!!

    SvarSlet
  3. Laura Grøn Sørensen og Woody <3
    Laura-groen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Frederikke Andersen.
    Frederikkeand@hotmail.dk

    Du har altid de lækreste give aways

    SvarSlet
  5. Det ville være skønt :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Lækker giveaway.
    Mia CA/ aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  7. Åååh sikke en fantastisk giveaway :) Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg virkelig også købe sådan et lovetag og ved allerede nu hvilke bogstaver jeg skal have i. R for min forlovede Rick og W for min baby William ♥

    nille_ribe@hotmail.com
    www.nilleslilleverden.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Skønne smykker!

    tanja-tt@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Ej hvor lækkert :)

    Maja Fuglsang
    maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  10. Virkelig lækker giveaway!

    Isa Larsen
    isabella.juel.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Uhh super lækkert!
    Jeg har lige din facebook side og deltager meget gerne :)
    Tina B. R.
    minemirakler@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hvor lækkert, elsker det mærke!!!

    Emma Hertzum.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Smukt! Deltager helt sikkert :)
    Mvh
    Birna Lambaa
    Birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Uh, deltager helt sikkert og følger både her og der, instagram, facebook! We love it.
    Nina Høfdinghoff, hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne deltage og følger allerede.

    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Har længe gerne ville have en af hendes halskæder, så jeg deltager også. :D

    Anne-Mette - gizzerdk@gmail.com - www.giz-blog.dk

    SvarSlet
  17. smukt!
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  18. Jeg synes de love tags er så søde. Skulle klart have et "N" og et "M", for mig og min kæreste <3
    Kærligst,
    Mette (me_vinther @ hotmail.com)
    www.mettevinther.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Åh, det ville være læekkert at vinde:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Lækkert :-)
    Pia Rotbøl, piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Ville være så lækkert!
    Emma - emmalhoey@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Super fin Give-away :)
    Maja Holmgren
    majahartvig@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Deltager :-)

    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  24. Prøver lykken :))))

    Maria Møller // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  25. Lækker konkurrence :)
    Jeg er med!

    Mail:
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Fantastisk giveaway! Er også forelsket i love-tagget (samt 1000 andre ting derinde :D )

    SvarSlet
    Svar
    1. hov, glemte e-mail o.O

      Janniessnielsen@gmail.com

      Slet
  27. Jeg har et alvorligt crush på rosaguld & Jane's kugleringe :) <3

    http://www.janekoenig.dk/ringe/rosaforgyldt-solv/ball-ring-3-mm.html

    SvarSlet
  28. Virkelig lækkert. Ønsker mig et af de flotte love tags <3

    Emily Rasmussen
    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  29. Virkelig lækkert. Ønsker mig et af de flotte love tags <3

    Emily Rasmussen
    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  30. De er så flotte!! johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  31. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jamen sikke en dejlig give away og jeg er i den grad og helt bestemt med!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com


    xXX for at jeg er den mega heldige!

    SvarSlet
  33. Elsker hendes smykker :-)
    Therese S
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Wauv! Ville elske at vinde 200 kr. til smukke smykker ;)
    Fortsat god sommer til dig...

    /Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  35. Lækker give away! :O

    bycath@outlook.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...