torsdag den 10. juli 2014

Postkort fra Vig festival



I får lige et lille postkort fra skønne solrige vig!

Jeg er jo smuttet på festival, og imens har jeg fået skønne Cathrine til at passe bloggen igen igen, åh hun er så sød!
Men jeg nyder det, drikker øl, snakker med de gamle hoveder for sidste år, snakker med nye hoveder og kigger på fyre sammen med tøserne (Jaja, jeg må gerne nu hvor jeg er single!)

I får også lige et lille stemnings billede fra sidste år, i år er jeg faktisk alene af sted sammen med min far og hans venner, skide hyggeligt!

Og ikke nok med at det er hammer hyggeligt solen skinder og alle er glade så er det faktisk mit 8. år i træk på Vig, jaja jeg er ikke ligeså sej som Daniel Ishøj, som fejer 10 års jubilæum i år Læs om hans festival her
Men hvis i selv er på vig, og ser mig så kom endelig hen og sig hej! Det er så hyggeligt når i gør det :)

Men nu vil jeg overlade bloggen til søde Cathrine, og prøve at holde fri fra bloggen, men husk at i kan jo følge med i min festival på instagram her ( @tresmaaord )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...