torsdag den 3. juli 2014

3 mdr og 3 dage



I dag er det tre måneder og tre dage siden jeg flyttede ind i mit lille slot, og gud hvor jeg elsker det!
Jeg elsker at jeg kan gøre lige hvad det passer mig, om det er så at synge ligeså højt som jeg kan eller vælge at begynde at støvsuge klokken halv to om natten (Der er ret tykke væge) for her er det nemlig mig der bestemmer! OG hvis jeg vil spise is til aftensmad så gør jeg det, for jeg har ikke andre jeg skal tage højde for.

Men eftersom jeg er faldt helt på plads, og at er som jeg vil have det, eller lige indtil jeg får en eller anden tossede ide, så ville jeg lige vise jer lidt billeder af slottet :D 

Men jeg vil hoppe tilbage under dynen med min te og håbe på min ond i halsen er væk inden jeg skal på festival næste uge...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt! Det har du virkelig formået at gøre hyggeligt :O)

    Knus Nans

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød!
      Jeg har virkelig prøvet, men det er svært fordi den er så lille :)

      Møs!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...