torsdag den 24. juli 2014

Jeg sender dig lige en tanke!



Jeg tror alle vi kender det der til, at man skal til fødselsdag, bryllup, konfirmation eller noget helt andet, og hvad pokker skal man købe, jeg kender det selv rigtigt godt og jeg er faktisk overhoved ikke til gavekort selv, derfor gider jeg ikke give et gavekort, bum basta!

MEN men men, jeg har fundet nogle der har gjort gavekort sjove, og alle kan være med, det starter på 30 kroner og ellers op af det er, det er Sendentanke.dk som står bag dette, hvor man kan vælge at give en oplevelse så som, en tur ud og spise, en weekenden tur til Prais eller man kan give en pizza, der er lidt for en hver smag.

Da jeg sad og kiggede dem alle i gennem, der faldt jeg teater gavekortet, og det tror jeg alle der bare kender mig lidt, er det gavekort jeg helst vil have! For hvem kan ikke bruge en betalt tur i teatret!? Det kan jeg i hver fald altid (Så hvis der er nogle der føler for det, så siger i bare til!) Og ikke nok med det, så virker gavekortet i 7 teater i København og et teater i Allerød plus tre steder i Jylland.

Men det er faktisk rigtigt smart, man gå ind på Sendentanke.dk og se alle de fede ting du kan give en du holder af, næste gang der er en anledning!

*Dette indlæg er lavet i samarbejde med Sendentanke.dk*

2 kommentarer:

  1. Fed idé! Vil jeg tænke over næste gang jeg skal finde en gave, til en helt speciel person :)

    Kig forbi bloggen. Jeg har lige anmeldt en rigtig god webshop!
    http://miaekholm.blogspot.dk/2014/07/rum9.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en rigtigt smart ide de har fået der!
      Jeg smutter forbi :D

      Knus :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...