fredag den 25. juli 2014

En tur med i karrusel?

                                         *Alle billederne er venligst lånt af Dramaterner*

Så banker mit store teater hjerte igen!
Og denne gang banker det for 17 skuespiller der på under en måned har fået en forestilling på bene, hvilket er ganske imponerende i sig selv, men det der imponerer mig mere er at, de ikke er uddannet skuespiller, men er gør det af ren lyst!


Allerede i morgen har de præminer på Karrusel 24/7 og hvis du er lidt træt af det voksen ansvar og bare har lyst til at sætte sig tilbage i stolen og lade opvasken stå til i morgen eller du orker ikke vaske tøj, ligge det sammen og ligge det på plads, så synes jeg du skal smutte forbi Gribskov Kultursal i Helsinge klokken 20.00, fra i morgen af og helt frem til den 2 august og se 17 lækre skuespiller slippe deres indre barn ud og sig fuck det til alle regler!

Du kan få en lille forsmag her
Du kan læse mere om forestillingen lige her, og købe din billet (hvor alle kan være med!)  Køb den her! Så hvis du bor på Sjælland eller er på ferie her over, så smut da lige forbi Helsinge så smut da lige ind og se Karrusel 24/7 jeg lover dig, at de vil gøre alt for at give dig en fantastisk aften, jeg glæder mig i hver fald rigtigt meget til at komme ind og se dem sparke røv!
Og i skal selvfølgelig nok få en anmeldelse, og det bliver en lidt anderledes, da jeg allerede nu har fået lov til at snakke med nogle af skuespillerne efter showet!
 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...