tirsdag den 26. november 2013

ENDELIG!




Har i set disse lækre Ray-Ban solbriller? Men prøv lige at kig engang mere tak.. Er de ikke smukke og de er endelig MINE! Jeg har jo gået og savlende over de her Erika solbriller siden i sommers, og jeg blev den virkelige heldige vinder  hos smukke Julie der har bloggen Itsmypassions.dk, og jeg indrømmer jeg sad i min seng og skreg af glæde, da jeg fik en mail om at jeg var en heldige vinder!

Så jeg kan nu kun råde jer til at smukke forbi Itsmypassions.dk og hold øje med hendes fede give aways plus så skriver hun bare fantastisk!

Husk at deltag i bloggens 1. søndag i advent give away!

1 kommentar:

  1. Så dejligt at se, at du er blevet glad for dem - de er altså også lækre og tusind tak for de søde ord! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...