mandag den 14. oktober 2013

Min historie af Pernille

Denne her personlige historie komme fra en virkelig smuk og stærk kvinde, som har valgt at dele en fantastisk historie med os.


Jeg havde haft en ret trættende weekend. Min energi var opbrugt, jeg blev svimmel og havde kvalme. Jeg var egentlig ret sikker på jeg skulle til at blive syg. Men så mandag, efter jeg havde ringet og meldt mig syg på arbejdet, købte jeg en graviditets test. Testen valgte jeg at tage klokken 4 om eftermiddagen, da 4 er mit yndlingstal. Der kom ret hurtigt 2 streger frem, men jeg sagde til mig selv "Ej nu skal du ikke blive for glad, det kan være den ene streg forsvinder i løbet af de 3 minutter man skal vente". Så gik jeg ud af badeværelset, gav mig til at spise en pære, og da de 3 minutter var gået, løb jeg ind og så de to streger der var der endnu! Jeg blev bare så glad, at jeg begyndte at græde. Min kæreste og jeg havde prøvet i over et år, at blive gravid, så det var virkelig dejligt, da jeg endelig så to streger i stedet for en!
Så kom tiden, da jeg skulle fortælle min kæreste det. Trods kvalme og svimmelhed, kørte jeg ud og købte en pakke med sutter, pakkede dem ind og ringede til min kæreste og fortalte ham, at jeg havde en gave til ham når han kom hjem, og han skulle glæde sig rigtig rigtig meget, for jeg vidste han ville blive rigtig rigtig glad. Da han så kom hjem, åbnede han pakken, og han råbte bare "Er det rigtigt!" og blev simpelthen så glad, han smilede over hele ansigtet og det gjorde han resten af aftenen. Næste morgen sendte han så et billede til mig, hvor han smilede mindst lige så meget, og der stod "Jeg er bare så glad, jeg kan slet ikke stoppe med at smile igen!". Dejligt!
Så ringede jeg til lægen tirsdag morgen, og hun sagde tillykke, og spurgte mig, hvornår min første dag af min sidste menstruation var. Hun trykkede lidt på computeren og sagde så "Du er ca. i uge 6, og vil føde omkring den 15. december". Der løb et par tårer ned af mine kinder mens hun fortalte det. Det var helt uvirkeligt at høre. Så spurgte jeg hende, om det var meget unormalt, at man gerne ville ind og have taget en test af hende? Og det sagde hun, at det var det selvfølgelig ikke, og jeg fik en tid kl. 9.40 samme dag.
Da jeg kom der ind, tissede jeg i en kop, og hun tog testen og sagde "Den er stensikker, du er gravid! Tillykke" Jeg blev bare så glad for at høre lægens bekræftende ord! Hun satte en tid af til mig, til min første graviditets undersøgelse.
Om aftenen, var min kæreste og jeg rundt og fortælle det til vores forældre. De blev alle ubeskriveligt glade, så det var rigtig dejligt!

Af Pernille Poulsen se hendes blog her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...