torsdag den 3. oktober 2013

Jeg er gjordt noget vildt!


                                               (Alle billeder er fra We Hear it)

Ud fra mine billeder, kan i vel gætte hvad jeg vil snakke om? Ikke så fortæller jeg det, tatoveringer! For jeg, altså lille mig Zofia (Som er bange for nåle, en lille side info) Har bestilt tid hos den tatovør som ligger lige bag skolen, d. 17 oktober klokken 13.00 til at få lavede min første tatovering!!

Jeg glæder mig så meget, og lidt nervøs, som sagt er jeg bange for nåle, og det er ikke sådan noget, ad en nål, det er virkelig sådan 'aaaaaarrrrrh eeeeen nååål, mor..!' Jeg er virkelig bange for dem, men jeg vil have den tattoo, den skal være på mit håndled hvor der står 'oldemor' som hun selv har skrevet, for så er jeg sikker på jeg altid har hende med mig, anden ind 'bare' i hjertet også kan jeg blevet mindet om hver gang jeg kigger på den, at jeg er god nok.

Hvad med jer, har i nogle tattoo? Og hvis ja hvor? Og hvis ikke, vil i have en? :D

10 kommentarer:

  1. Jeg forventede den værste smerte, første gang, jeg skulle ind og tatoveres. Smerten er overvurderet. For mig gjorde det slet ikke ondt. Det kan mærkes, ja, selvfølgelig kan det det. Udover det, afhænger det meget af hvor den laves, og hvor længe, du skal sidde der. Min tatovering på låret gjorde ikke så ondt i sig selv - først efter tre timer, og det var fordi at jeg var øm.

    Så hvis du skal have lavet en på håndledet, har du intet at frygte. Det er ikke så slemt, som folk hyper det op til - slet ikke på håndledet.

    Her et år efter, jeg fik min første, har jeg nu fået lavet i alt seks tatoveringer. Det mest smertefulde, var den på mit kraveben, for ja, det gør lidt nas, når det rammer knogler. Men det er det "værste" jeg har oplevet, altså at han tatoverede på selve kravebenet, hvilket jo ikke var hele tiden.

    Glæder mig til at høre om din oplevelse. Pas på - man bliver afhængig!

    - Benedikte
    http://variousblogging.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor jeg dog elsker dig lige nu Benedikte!!
      Alle jeg snakker med er siger noget 'Du kan ligeså godt ligge dig til at dø'

      Hold da op, seks tatoveringer er også en del på et år, men også ret sejt!

      Åh hvor du dog gør mig rolig, at det nok ikke gør så pokkers ondt tak tak tak!!

      Hahah, ja jeg frygter også jeg bliver afhængig, jeg har allerede planlagt de næste 4 ..

      Mange tak
      Knus!

      Slet
    2. Jeg kan bestemt godt forstå, at det gør pisse hamrende nas hvis man får tatoveret noget enormt over ribbenene. Selvfølgelig, gør det ondt. Jeg håber ikke, det kommer bag på nogle. Det er ret logisk. Men når det er på lår og arme, så gør det ikke specielt ondt. Det kan nive lidt, og jo længere tid man er der, jo ømmere bliver man, og derved kan det gøre lidt ondt. Men det er slet ikke så slemt, som folk får det til at lyde.

      Jeg startede ud med at få lavet en på hvert håndled, og jeg var så dybt fascineret af det, at jeg slet ikke tænkte på, om det gjorde ondt. Min tatovør spurgte også, om jeg synes, det gjorde ondt, hvor min reaktion var, at nah, jeg havde forventet noget meget værre.

      Hvis du er interesseret, kan du se mine tatoveringer på de følgende links:
      - http://variousblogging.com/2013/07/23/show-me-a-man-with-a-tattoo-and-ill-show-you-a-man-with-an-interesting-past/

      - http://variousblogging.com/2013/08/14/onsdags-update/

      Slet
    3. Ja det kunne jeg godt forstille mig, at det gør, lige der tror jeg aldrig jeg får taget mig sammen til at få lavede en :o

      Gud hvor er de flotte dine tattoos! :o

      Slet
  2. Er det forsent at tilmelde sig squat giveawayen? :)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mhh, du kan få lov til at tilmelde sig, da vi startede i dag med de 50 squats :)
      Så hvis du sender til billede til hvidesko@hotmail.dk også tager 50 squats, så er du med! :D

      Knus!

      Slet
  3. Jeg har 7, og de er meget større end 'oldemor'. Du kan klare det Zofia ;)
    Husk at vise os billeder !!

    -Kay

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak søde!
      Det skal jeg nok huske!! :D

      Slet
  4. Glæder mig til at det en dag bliver min tur, er selv voldsomt bange for nåle!
    - Glæder mig også til at se nogen billeder ;)

    Håber du vil tage et kig forbi min blog, og evt. smide et spørgsmål eller to i min spørgerunde: http://behindtheattitude.blogspot.dk/2013/09/sprgerunde.html

    Knus

    SvarSlet
  5. Det kan jeg godt forstå!! :)
    Jeg lover at i bliver spammet af billeder ;)

    Jeg smutter forbi med det samme!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...