mandag den 21. oktober 2013

Bo hos mig tak!

Jeg blev kontaktede af en meget venlig herre ved navn Nicolaj fra BoShop.dk, hvor jeg spurgte om jeg ville være med i deres konkurrence for bloggere, og hvem kan sige nej tak til det - Især ikke når jeg står halvt med det ene ben ude af reden og ved at finde en fin lille lejlighed, så hvem vil ikke prøve at vinde op til 20.000 kroner til sådan en skøn butik som BoShop.dk??

Opgaven gik ud på at finde de ting, jeg ville vælge at have i min stue og ligesom alle andre kedelige og dødlige mennesker vil jeg jo nok vælge en sofa, en stor lækker blød sofa måtte der gerne dumpe ind i min næste stue, sammen med nogle skønne lamper, flotte sofaborde, verdens flotteste reol, en blød lænestol, et stilet tv bord, en fed rød stol og den kønneste lille bor med skuffer, som jeg ville bruge som sådan et lille sofa bord.

Så må i være nogle skatterbasser og krydse alt hvad i har at krydse, så jeg bliver den heldige vinder af nogle af alle de penge, så jeg kan få min drømme stue!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...