mandag den 7. oktober 2013

Appel .. jeg slår op!


                                                        Dette er et sponsoreret indlæg

Jeg har været så heldig at modtag disse skønne hvide hovedtelefoner for en lille måned siden, og som overskriften siger, så har jeg altid kun brugt Appels høretelefoner, men det sluttede hurtigt da jeg fik mine nye høre bøffer på hoved, for de spiller virkelig lækkert og ikke nok med det, så kan jeg ikke høre hele bussen snakke om morgen! (Lækkert! Ja for pokker da!!) og og og ikke nok med at de spiller godt og ser er flotte ud, så behøver jeg faktisk ikke tage min ipod op af lommen (Jaja jeg er morgen doven!) for at skrue op og ned for musikken, for den lille sorte ting i kan se på billede, den kan man styre lyden med!

Mine alt for lækre hvide hovedetelefoner er fra en fed webshop ved navn Hardware-store.dk som har alt! Virkelig det er alt lige fra hovedtelefonercomputertilbehørwebkamera til computertasker, så det er alt inde for computer verden, og ikke nok med det, så har de nogle dejlige priser som alle kan lege med i!

Du kan se alle Hardware-store.dk ting her, og se her hvad alle deres andre kunder synes om Hardware-store.dk

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

6 kommentarer:

  1. Hej, Super fin blog du har, kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Line :)
      Jeg kigger forbi (:

      Slet
  2. Jeg har lige indgået et kærligedsforhold til Apple, eftersom jeg fik min svigermors gamle Iphone. Men det er bestemt en tilvænningssag :P
    Men fedt at vide at andre producenter, sagtens kan følge med (:
    Jeg går selv og kigger efter hørebøffer, da mine ører gør ondt efter brug af Apples høretelefoner. Så måske skulle jeg tjekke dem der ud (:

    www.kylzcing.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jamenn tillykke med dit nye kærlighedsforhold, og jeg håber det vil vare længe! :)
      De her hørebøffer er klart et forsøg vær, også koster de kun 109 kroner, hvis jeg husker helt rigtigt :)

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...