fredag den 6. september 2013

Jeg drømmer om smykker!

                                                 1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 //

                                                          Dette er et sponsoreret indlæg

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen, nogle gange hader jeg at være blogger .. OG det er virkelig når jeg får lov til at skrive om et virkelig lækkert firma der bare har en masse ting, som jeg vil have .. Og det kan jeg love jer for at Dirks design har... Jeg har sidder og bare sagt 'Ey mor, den der ønsker jeg mig i fødselsdags gave' 'nejnej mor, denne her' 'eller den her er der også' Og jaja jeg ved det er et luksus problem, men hos Dirks design har de måde Maria Black, Georg Jensen, Guest Designers og Dirks Design. som alle er nogle virkelig lækre mærker, med nogle virkelig skønne smykker!

Dirks design har også et par butikker ind mod København, hvis du bedre kan lide at shoppe i en rigtigt butik i stedet for på nettet.
Jeg ved i hver fald godt hvad jeg skal spare op til, eller ønske mig i fødselsdags gave, ellers måske skal jeg bare finde en rig kæreste? ;)

Men jeg skal i hver fald et smut forbi Dirks design næste gang jeg får su, jeg har lige et par øreringe og en ring eller tre jeg skal kigge op! Ej okay .. Faktisk fem ringe, jeg synes virkelig de har nogle lækre smykker!

Tjek alle deres mange flotte smykker ud her Og smut ind på deres facebook og følg med i, når der sker nye ting her


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet. 

2 kommentarer:

  1. 3'eren skulle vel aldrig være fra Bjørg, den er skøn!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    Tag et kig forbi og deltag i min give away om en smuk vintage ring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mh, den er virkelig skøn!!

      Jeg smutter forbi :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...