lørdag den 7. september 2013

07.09.13




Jeg har jo holdt min 07.09.13 dag i Roskilde hallerne, til Outlet delux messen, og det har været en super hyggelig dag, jeg har fået snakkede med en masse søde dejlige mennesker, F.eks. ham jeg har købt denne lækre trøje af, den er af mærket 'East' og koster 100 kroner på messen! :o

Også har jeg mødt en virkelig skøn dame, der laver nogle fantastiske smykker, som jeg er nød til at købe lidt af i morgen, i skal virkelig glæde jer til at se dem! Det er skønne!!

Men jeg regner med at se en masse af jer i morgen på messen? :D
Hvad har i brugt jeres dag på? (:

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt! Og det er en super fin trøje du har fået købt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam også hyggeligt! :)
      Mange tak (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...