torsdag den 22. august 2013

Tapethuset


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 //

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 //

                                                       Dette er et sponsoreret indlæg

Noget af det jeg virkelig hader som blogger er, at skulle skrive om et firma, som har så over vildt mange fedt ting, som jeg så gerne selv vil have, men bare ikke har plads til .. Og det kan jeg virkelig love jer for at Tapethuset har, jeg er selv virkelig stor fan af tapet, som ikke bare et hvidt med lyserøde blomster, men hvor der er masser af farver, eller sjove billeder på, der kan pynte rummet op, jeg er jo sådan en tosse der allerede har bestemt hvordan min lejlighed skal se ud! (Inden jeg overhoved har fået en lejlighed..) Men den lejlighed jeg skal have, skal der klart en masse forskelligt tapet i og der har Tapethuset, en masse fine bud!

Tapethuset har alle slags tapeter som hjertet kan tænke dig, alt lige fra, børnetapet, stribet tapet, harlequin tapet, mursten og træ tapet, altså virkelig alt hvad man overhoved kan drømme om, og ikke nok med de, så har de også nogle virkelig fede wallstickers og fototapet, jeg synes klart at Tapethuset er et kig forbi, og hvis man er så heldig at gå i skønne skønne Aarhus, (Funch Thomsens Gade 5,
Stjernepladsen 8200 Århus N )så kan man også smutte forbi deres butik, hvor man kan se en masse af deres skønne tapet.

Tapethuset har også en fin facebook side, hvor du kan følge med i her hvor jeg synes i skal gå ind og smide et like!!

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

3 kommentarer:

  1. Min veninde har den fedeste wallsticker på hendes værelse. Overvejer også selv at få en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også nogle der virkelig er fede! :)

      Slet
  2. Sikke en fin blog!

    Tjek gerne min ud og deltag gerne i min giveaway!
    http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/2013/08/giveaway/

    / Faymary, Villa Villekulla xx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...