onsdag den 21. august 2013

Status


(Når man ikke kan se pæn ud på billeder .. Så må man jo bare se grim ud.)

Men jeg synes lige i skulle have en status her i mit liv, jeg er jo startede i skole igen, i 10 klasse på VUC Roskilde, i en virkelig fed klasse, som jeg allerede nu kan sige, at jeg får et virkelig fucking mega monster nice år, de er sku nogle søde mennesker, og ud af de her 5 dage vi har gået i skole, har 4 af os, tager ned i byen efter skole og drukket kaffe, snakkede og bare røv hyggede, også tager vi lige en dag igen i morgen, plus vi overvejer at tage i byen sammen fredag, hvor jeg skal have min nye virkelige lækre kjole på! (I får billeder snart!)

Jeg er blevet syg .. Hvilket forklarer halstørklædet på billedet.. Dog er det blevet bedre, er kun lidt svimmel, hovedpine, kvalme, snottet og lidt feber, så jeg håber at blive klar til fredag! :D

Også er N og jeg gået fra hinanden .. Og jeg har det faktisk okay, ikke overglad men heller ikke på kanten til selvmord, bare okay, jeg smiler og griner, så det er vel okay??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...