mandag den 26. august 2013

Den lille sorte


                                                      Dette er et sponsoreret indlæg

Jeg har været så heldig, at modtage denne virkelige lækre kjole (Faktisk den flotteste kjole jeg har haft, i følge min mor) fra FashionMood.dk, som er en virkelig fin lille webshop, med nogle virkelig smukke kjoler, jeg er så heldig at få denne lille lækre sag, med lidt åben ryg, uden at være for meget og uden og være for lidt, men sådan lige tilpas.

Noget jeg virkelig godt kan lide ved kjolen, er den lille flæse der er bag på, jeg synes det giver lidt mere talje. Faktisk er jeg bare ret forelskede i denne skønne kjole, jeg er sikker på jeg får brugt den hver gang jeg skal i byen, (Så hvis i ser en lyshåret pige med denne sorte kjole, så er det mig!) og jeg skal lige finde ud af hvordan jeg kan dresse den helt ned, så jeg faktisk også kan bruge den til hver dag, har i nogle forslag?
FashionMood.dk er en fin lille webshop, der bliver kørt af en flot und herre ved navn Emil, der gør hvad han kan før at gøre det godt for os piger der efter kjoler, og det synes jeg personligt han gør skide godt, jeg bestilte min kjole søndag aften, og da jeg kom hjem fra skole mandag, lå den i min postkasse, det er virkelig det jeg kalder kort leverings tid! :o

Jeg synes i skal tjekke hans hjemmeside ud her
Og husk at smid et like på facebook her

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker hvordan sløjfen der på ryggen, gør kjolen så meget mere speciel. Den gør virkelig noget godt!

    Og du bærer kjolen utrolig godt - jeg kan godt forstå, du er glad for den :)

    - Benedikte
    http://variousblogging.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det giver virkelig noget godt for kjolen!
      Åh tak hvor er du sød!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...