mandag den 10. juni 2013

Lækre smykker fra FoxyShop!

Nummer 1 - her // Nummer 2 - her // Nummer 3 - her // Nummer 4 - her // Nummer 5 -her // Nummer 6 - her // Nummer 7 - her // Nummer 8 - her //



Åhhhhh har i set piger, jeg er dybt forelskede i disse smykker fra FoxyShop, jeg synes virkelig de er fine, fordi man kan bruge dem til hverdag og til fest, jeg hader, at have en halskæde man kun kan gå med til fest .. Men disse smykker fra FoxyShop, kan virkelig pifte et hvert kedeligt hverdags sæt op, også synes jeg bare deres øreringe er lækre, de er vilde på den fede måde, også at man kan gå med til dem til hverdag! Jeg er i hver faldt forelskede i FoxyShops virkelige lækre smykker, også er det jo bare et bonus, at det faktisk ikke er så dyrt igen, så kan man jo købe maaaaange ting!

Men i kan jo lige smutte forbi FoxyShops hjemmeside her, eller smutte forbi deres facebookside siden og smide et like, lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...