mandag den 10. juni 2013

GIVE AWAY FRA BILLIGESMYKKER.COM

                                                       Dette er et sponsoreret indlæg

Åh ja, i læste rigtigt, det er tid til en lækker give away igen, og denne gang har søde Mikkel fra Billigesmykker.com og jeg aftalt at en af jer heldige kartofler kan vinde det sidste par fashion øreringe, med en værdi på 125 kr.
Jeg er personligt selv ret vild med de lækre ting de har hos Billigesmykker.com, især dem her og den her, også har Billigesmykker.com gratis fragt, hvilket jeg er stor fan af!!

Men tilbage til give awayen, i kan deltage om at vinde det allersidste par fashion øreringe fra Billigesmykker.com, ved at :

Alle regler skal overholdes før du deltager.

Like Billigesmykker.coms facebookside her
Like min facebookside her
Være fast læser på min blog ( Du kan tilmelde dig i bunden af bloggen)
Sidste men ikke mindst så skal du skrive en kommentar med dit navn og mail!

Vinderen finder jeg mandag den 17.06.13' klokken 17.00 !!!
Held og lykke til jer alle sammen!

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

13 kommentarer:

  1. Krydser fingre og smider et lod i bøtten. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  2. Nøøj, nogle smukke øreringe. De må da meget gerne komme hjem til mig!
    Alle krav er hermed opfyldt :)

    Maja Dam-Jensen
    majakofod@hotmail.com

    http://missmajsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Seline

    Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg deltager! Dit facebook link sendte mig forresten ikke til din side :-)
    God sommer! :-D
    Mvh Maria
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, tak for du siger det, og det er rettede nu!!
      Sommer knus :)

      Slet
  5. Jeg deltager!
    Maria Møller - mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  6. Gjort! :-) Cathrine Nielsen - cathrineblog@hotmail.dk

    SvarSlet
  7. Deltager gerne gunthel@gmail.com
    Mette

    SvarSlet
  8. jeg deltager :)

    yelizz@live.dk

    SvarSlet
  9. Flotte øreringe:) Deltager gerne.
    Hilsen Charlotte

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager :-)

    Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Super flotte :)

    // Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...