mandag den 20. maj 2013

Vind 200 kroner til Miinto


Sort maxikjole // Vin rød kjole // Blonde shorts // Mint shots // Bæltetaske  // Lyserød sko // Halskæde //

For at fejere at vi har haft vores føreste rigtigt sommer dag, så har jeg lavet et samarbejde med den søde Søren, om at i kan vinde et gavekort til Miinto på hele 200 kr.!!! Jeg valgt nogle billeder af de ting jeg ville købe, hvis jeg var så heldig at vinde 200 kroner til dejlige Miinto!!


Regler for at være med - og alle skal overholdes ellers er du ikke med i konkurrencen om at vinde et gavekort på 200 kroner til Miinto. 1. Like Miintos facebookside her og like min facebookside her
2. Så skal du dele dette indlæg (jeg ligger dette inlæg ind på min facebook side)
3. Blive fast læsere på min blog
4. Skrive din mail så jeg kan kontakte dig, hvis du bliver den heldige!

Vinderen bliver fundet mandag den 27.05.13 klokken 15.00 !!

Held og lykke til jer alle, og husk at del og like!

22 kommentarer:

  1. Uha sådan en gavekort kunne jeg rigtig godt tænke mig ;)
    Har delt din lækre give away via Facebooklinket ovenfor :)

    Pia // piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. mariaelmelund@gmail.com
    Jeg er med :-)

    SvarSlet
  3. mariamoeller@live.dk
    God pinse!

    SvarSlet
  4. Jeg deltager :)

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  5. Deltager da :-)

    - lilledeamarie@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Cecilie Niemann20. maj 2013 kl. 16.25

    Deltajer helt sikkert ! :D

    Cecilieniemann@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager! :-D

    cathrineblog@hotmail.dk

    SvarSlet
  8. fandt da ud af det :D

    Kittandersen@live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg er med :) Kunne være superskønt at vinde

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager meget gerne. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Deltager :-)

    floora@live.dk

    SvarSlet
  13. SofieKristineNielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. jeg er med
    lki@lmwindpower.com

    SvarSlet
  15. deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  16. deltajer gerne :-)!
    krydser finger og alt muligt, vil godt prøve og vinde noget en skøn dag <3


    su.ado@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Ingeborg Vallentin Pedersen

    ingeborgvallentinp@gmail.com :-)

    Alt er gjort

    SvarSlet
  18. Jeg deltager :) Har delt på min blogside: https://m.facebook.com/#!/miasunivers?__user=100004127556448

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg følger dig... :) Den er delt på min facebook - Har desværre ingen blog... :)

    Mvh Mette- bissenogemsen@hotmail.com

    SvarSlet
  20. thrine@live.dk
    Kathrine:)

    Kig gerne min klog youve been polished

    SvarSlet
  21. Deltager gerne ;)

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...