lørdag den 18. maj 2013

Hils på Jaspis!



Hej i søde læsere!
Har i endelig hilsen ordentligt på min søde lille hund Jaspis??

Hvis ikke, så får i lige dit billeder af min søde lille 10 ugers hvalp, billederne er fra i dag, hvor vi prøver hans nye sele jeg har købt til ham på Roskilde kræmmermærket, (der skal nok komme et indlæg om det jeg har købt, måske jeg laver det i morgen, inden Hr. Kæreste kommer?? ) men er han ikke deeeejlig, jeg er i hver fald smask forelskede i ham, og det allerbedste af alt, så har jeg fået lov til at beholde ham, selvom jeg ikke har ikke fin den lejlighed jeg skulle havde haft i Kalundborg.. øvøv,

Men jeg vil gøre klar til Mgp sammen med familien. skal i se det? :)

4 kommentarer:

  1. Din lille vovse er virkelig bare dejlig at se på! Jeg kan slet ikke forstå du kunne købe sådan en lille hårbolle på et loppemarked - gid det var mig!

    --
    Det er ikke for at være nederen eller presse på, men hvornår offentliggøre du vinderen af din giveaway (den med solbrillerne)? Jeg er stadig super spændt, for det er bare en lækker giveaway, og jeg mangler virkelig nogle solbriller! :-D

    fashionbombnow.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Han er super dejlig! - Har dog kun købt hans sele på kræmmermærket, Jaspis har jeg købt af en anden :)

    Jeg offentliggøre vinderen igår, men har du huskede at deltage give awayen om øreringe fra Mintos? plus der kommer en super lækker give away her i denne uge, plus plus min give away fra England kommer også op i denne uge! :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Årh, Zof, hvor er han dog skøn som lille vaps!!!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...