fredag den 24. maj 2013

Mangler DU et job?

Står du og mangler det nyt, fritids job, fuldtids job eller et studie job??
Drømmer du om, at blive selvstændig, uden risiko og tjene dine egne penge? Selv bestemme hvor meget du vil arbejde, hvornår og med hvem.

Så har jeg lige jobbet til dig!
Hvis du er over 18 år.
Kan lide at tale med andre.
Er god til at anbefale ting, til dine venner. 

For lige nu, står jeg og søger nogle dejlige mennesker, der ligesom mig gerne vil være selvstændig, og tjene dine egne penge.
Det hele det går ud på er at anbefale nogle fantastiske et sælgende produkter, ligesom hvis du har været i biffen og set en god film, også fortæller dine kommende kunder om det, forskellen er bare at du får penge for det her!

Hvis du har lyst til at høre mere om det, er du velkommen til at kontakte mig på min facebook eller på min mail zofiaforever@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Det lyder lidt spændende! :-D

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne høre mere
    fang mig på facebook :D
    https://www.facebook.com/SofieKn

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...