onsdag den 1. maj 2013

Lidt sommer i Roskilde


Heeeeej søde læsere!
Gud hvor blogger dog gør det svært at blogge.. det har taget en hele fodboldt kamp plus en halv time at uploade disse 8 billeder, som normalt tager højest to minutter .. Meeen nu er de her endelig!

Min søde kæreste er kommet her hjem for at passe lidt på mig, nu hvor jeg nuller rundt med vendt i knæet (Eller faktisk ligger jeg mest i min seng, strenge ordre fra min læge!) men vi har hvalpe lige pt. som nogle af jer måske ved? men fordi jeg også skal ud og kigge på lejlighed/værelse i morgen, så har jeg fået lov til at købe en af de dejlige små hvalpe, hvis du måske også lige står og mangler din drømme hund så er han måske her ?? (:

Også fordi min mor, papfar og jeg skal ud og se på værelse i morgen, så fik vi lækre hjemmelavede pizzaer plus lidt fin verdi, (og ja, den var kun fin, godt smugle den sku ikke..)

Meeeen jeg vil smutte under dynen igen og putte med min søde kæreste, også vil jeg lige få taget lidt billeder af hvilke lækre ting der var i min pakke! (:

HUSK AT DELTAG I MIN LÆKRE GIVE AWAY HER!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...