mandag den 29. april 2013

Lidt av og lidt billeder.

Hej i søde dejlige læsere! :D
Jeg undskylder at der er lidt stille på bloggen, men jeg ligger her i min seng med hævet knæ .. Så jeg sover, spiser lidt, sover, spiser lidt piller som ikke rigtigt virker endnu.. også sover jeg igen!
Jeg har ellers fået en meget meget fin lille pakke som jeg gerne ville vise der hvad der er i, men jeg kan ikke rigtigt tage nogle billeder af min fine lækre gave før jeg faktisk kan stå på mine ben, uden at skulle bruge krykker..

Nå i får så kun et billede .. blogger vil ikke samarbejde med billerne i dag ..
Men jeg vil smutte i seng så jeg måske kan komme i skole i morgen :)

Hov for pokker da, husk lige et smut forbi min give away her !!!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...