fredag den 10. maj 2013

HOME!

Hej piger!!
Så er jeg kommet hjem fra en dejlig tur i London, jeg håber i har hyggede jer og at i alle har det godt!!

Åh jeg har taget en masse billeder, som nok kommer løbende efter hånden, også har jeg faktisk hele to give away i ærmet til jer! Så jeg håber i snart et klar til at der bliver fundet en vinder af min flotte give away fra Mitos, husk du stadig kan nå at deltage her også kommer der en super lækker give away, som kommer engang i starten af næste uge ( og i skal bare glæde jer!!) Også har jeg jo en lille gave med hjem fra det fine England til jer!

Også er jeg jo i gang med at lede efter en gæsteblogger til jer, da jeg er ved at flytte hjemmen fra plus jeg skal til at starte på fuldtids job, også tror jeg ikke at jeg kan rumme, blog, hund, kæreste, lejlighed og job! :o
Så jeg håber i vil tage god imod hende, og jeg finder ud af det søndag, og jeg vil bare lige sige at det bliver virkelig virkelig svært at vælge, for lige pt, er der cirka 6-7 stykker der gerne vil gæste blogge og de er alle gode .. øv!

Men jeg vil smutte i seng og måske fa taget til billeder til en hurtig lyn give away? Hvis i altså overhoved har lyst til til at vinde noget spænende??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...