onsdag den 8. maj 2013

CleanFace.dk


                                                          Dette er et sponsoreret indlæg

Kender du firmaret CleanFace.dk?? Hvis ikke så synes jeg i skal smutte fordi og se på nogle af de lækre ting de har, de har nogle virkelige lækre masker, ansigtrens, olier og cremer alt hvad man faktisk skal bruge for at få en fin hud uden urenheder, og det er faktisk også det CleanFace.dk s ejer gå meget op i, at det naturlig produkter, vi tager i ansigtet og at det skal kunne hjælpe mod urenheder.  

Og da jeg personligt går meget, op i hvad jeg selv smøgere i mit ansigt, så synes jeg også i skal have chancen for at bruge noget godt, derfor har jeg lavet et sammenarbejde med CleanFace.dk at i kan få 20% på alt køb hvis bare i bruger rabatkoden ZOFIA, lyder det ikke ganske ok? Pæn hud plus man spare penge?!

Så smut forbi deres webshop og se om der var noget der kunne friste hjemmeside lige her

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...