søndag den 3. februar 2013

Marie Laugesen - Lov mig.


Dette er en af de smukkeste danske sange efter min mening, den er fra musicalene 'Den eneste ene' og er sunget af Marie Laugesen! 


Jeg var alene her, 
ønskede ikke mer', 
men så kom du. 
Jeg så ikke noget specielt, 
så nogen må ha' sendt dig fra himlen. 
Og nu vil jeg gi' mig selv til dig, 
gøre alt du vil, 
kun én ting skal du gi' mig. 


Lov mig, 
lov mig du vil elske mig for evigt, 
sig at du vil, 
sig du vil.. 
Så er jeg din, yeaahh.. 
Lov mig, 
du skal love mig at elske mig for altid, 
sig at du vil, 
så er jeg din. 

Brændt er jeg blevet før, 
bag lukkede døre var kun smerte, 
nu be’r jeg til at det jeg vil, 
kan lette mit tunge hjerte, 
så vil jeg gi mig selv til dig, 
gøre alt du vil, 
kun én ting skal du gi' mig. 

Lov mig, 
lov mig du vil elske mig for evigt, 
sig at du vil.. ooh.. 
Så er jeg din. 
Lov mig, 
lov lov mig, 
du skal love mig at elske mig for altid, 
sig at du vil, 
så er jeg din.. 

Yeaaih.. 

Og nu vil jeg gi mig selv til dig, 
gøre alt du vil, 
kun én ting skal du gi mig.. 
lov mig, 
lov mig du vil elske mig for evigt. 
Sig at du vil, 
sig det.. 
Så er jeg din, mhmm.. 
Lov mig, 
lov mig, 
du skal love mig at elske mig for altid. 
Sig at du vil, 
så er jeg diiin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...