onsdag den 6. februar 2013

Hvorfor jeg ikke har blogget og status.

Hej i søde læsere!!!!
Kender i det der at ens oplader ikke virker til enes computer og at enes anden computer ikke vil logge på Blogger?? Ikke? MEN DET GØR JEG ALTSÅ ARRRRRH, men altså fuck hvor er det noget røv .. Jeg savner at blogge, meeeen nu har jeg lånt min lillebrors og mors IPad og hentet bloggers app så jeg kunne blogge (yay hurra for dem)

En lille status :
Jeg er stoppet på min 10 klasse, starter på produtionskolen i Roskilde på 'Scene Skræk' som er en musik og teater linje, så det er jo spænende hvordan det bliver.

Jeg skal ud på min gamle skole fredag (Da vi har fri hver tredje fredag) og sige pænt farvel og tak for 1 1/2. År sammen med dem :)

Ellers så går jeg faktisk og prøver at finde ud af hvad for en ny computer jeg skal købe når jeg får løn her om lidt under en måned, eller skal det værre en IPad, men fuck hvor er det dog træls at skrive på sådan en her iPod mini ....

Hvordan går i og har det??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...