fredag den 23. november 2012

Så er min praktik slut..


Kære læser det er en trist dag idag!
Åh mit elskede praktik ophold på Mac'en sluttede idag.. og de manglede desværre ingen fuld eller deltids medarbejder, det er jeg jo lidt trist over, men jeg må jo bare søge på nogle af dem der ligger lidt længer væk fra mig!

Og i kan da lige se hvad jeg fik plus en masse søde ord om jeg havde udviklede mig virkelig overraskende meget, og at jeg arbejde flot! 

En fin kulepind. 
To fri biletter til en tur i biffen (: 
4 gavekort på 50 kroner til en tur på Mac'en


Alt dette fik jeg plus en fantastisk uge hvor jeg fik lov til at
prøve en masse sjove ting! :D
Et praktikforløb på Mac'en kan klart anbefales, hvis man er
til stress, masser af fart, smil, team arbejde og fart!

Men det var faktisk alt for mig lige nu, jeg håber i alle får en
dejlig weekend! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...