fredag den 23. november 2012

Jeg er typen ..

Hej i søde læser.

Jeg er typen der elsker at synge med på min ipod.

Jeg er typen der vækker min lillebror 2 timer efter han er gået i seng,
 fordi jeg har taget en burger med hjem fra praktik (:

Jeg er typen der elsker en coffee shake fra McDonalds.

Jeg er typen der arbejder bedst under stress.

Jeg er typen der ikke kan ligge hele søndagen og se film og flette finger.

Jeg er typen der ALTID mangler penge.

Jeg er typen der elsker når det regner. (Så er vi alle lige grimme, næsten)

Jeg er typen der desværre ikke kan finde ud af at leve i nuet..

Jeg er typen der ikke kan huske hvad jeg har spist til morgenmad,
eller om jeg overhoved har spist morgenmad

Jeg er typen der kun vil bo i lejlighed,

Jeg er typen der er bange for ænder og fugle. 

Jeg er typen der gerne vil prøve næsten alt inden jeg dør

Jeg er typen der ikke vil giftes.

Jeg er typen der skal bo i en stor by, hvor der sker noget heletiden!

Men nu vil jeg smutte i seng, så jeg er klar til min desværre sidste 10-16 vagt på mac'en, det bliver en stressede, hård, sjov og trist dag imorgen!

Håber i alle har det godt, kyyys! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...