tirsdag den 27. november 2012

Dag 3. hvad ville jeg give penge til?

Hej kære læser.

Idag står spørgsmålet på 'hvad jeg ville give penge til'
Og det er jo et ret svært spørgsmål, da der faktisk er rigtigt meget man kunne give penge til og rigtigt mange som har brug for nogle flere penge.
Men dog ikke så svært for mig da jeg ville nok give en masse penge til de hjemløse i Danmark, enten så de kunne få nogle flere hjem hvor de kunne sove, eller flere steder hvor de kan komme og få gratis mad.

Ellers så skulle nogle af de penge gå til børn i Afrika, der hvor man kan give en 5.- om dagen eller sådan noget, jeg har altid lige siden jeg var lille, så ville jeg havde sådan 4-5 børn som jeg skulle sende penge til hver måned, også skulle de hænge på væggen, fordi de også ville være en del af mit liv ligesom en god veninde.

Så det er det nogle af mine penge skal gå til når jeg engang bliver rig og berømt.

Ha det godt
Knus Z  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...