mandag den 26. november 2012

Dag 2. Vil jeg giftes?

Hej læser, så blev det den anden dag i min '30 dages udfordring' og idag er spørgsmålet om jeg vil giftes. 

Mhh Æhh mhhh, det jeg tror det ikke, jeg er i hverfald ikke til kirke bryllup, jeg har aldrig drømt om sådan et prinsesse bryllup, og hvis jeg endelig skal giftes, så skal det være fordi jeg skal ha børn med ham der, som der måske kommer en dag, vi skal ha lejlighed sammen plus en af os er ved om dø eller sådan noget, men så bliver det på er tys tys bryllup på rådhuset, hvor ingen skal vide det, altså det er nok at jeg og min kæreste skulle vide det.

Men nej jeg er ikke så pisse romantisk anlagt, der må jeg skuffe der.. jeg er rigtigt dårlig til at hjemme på sofaen søndag efter søndag og flette finger og se film, så vil jeg sku' heller ud og opleve det, jo klart det er lækkert nok at slappe af nogle gange, men ikke hver søndag (:

Men det var alt fra mig idag.
Håber i alle har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...