søndag den 19. oktober 2014

Status og endelig 20 år!


Hej i søde læsere, hvis der overhoved er nogle tilbage?
Men jeg er i hver fald tilbage, efter en meget lang efterårs ferie på næsten en måned!
Der er sket virkelig meget på denne måned, jeg har været på musicals weekend med mit skønne musical hold, holdt hundefødselsdag for min pleje hund, mødt verdens dejligste fyr, droppet ud af skolen, holdt 20 års fødselsdag for mine venner, fyldt 20 år, holdt 20 års fødselsdag for min familie og er blevet pap tante!

Og ellers har jeg endelig bare nullerede rundt med mine skønne venner, sovet en masse, nusset med Jaspis og hæklede en masse.

Men grunden til at jeg ikke har fået blogget i næsten en måned, er fordi jeg ikke har haft overskud og for at være ærlig, har jeg endelig slet ikke haft lyst til at blogge.. MEN min lyst er kommet 110% tilbage, så i slipper ikke af med mig denne gang!

I får lige lidt billeder fra min familie fødselsdag som jeg holdte i søndags, da min lejlighed er lidt for lille til 14 mennesker, så havde jeg lejede fællesrummet som faktisk er lige under min lejlighed, så det var jo dejligt tæt på!

Jeg håber i alle har det skønt og fantastisk, og er klar på en masse indlæg fra min side! Og kom endelig med forslag hvad i gerne vil læse!  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...