søndag den 26. oktober 2014

Julehumør!



Jeg har er blevet i julehumør, allerede jeg ved det godt.. Men efter som jeg lavede juleperler med en veninde i 3 timer i går og hørte julemusik, så gik det helt galt..

Så det jeg forbinder med julen er havregrynskugler! Så jeg gik i gang med at lave verdens nemmeste kage :)

Når ja, den fine dåse har jeg købt på ig, af søde @Mieisak_sale, smut forbi hendes profil og tjek alle hendes skønne ting ud!

Der bliver cirka 35 stk.

175 g Havregryn.
100 g Flormelis.
4½ spsk. Kakao.
100 g Blødt smør.


Bland de tørre ingredienser i en skål og fordel det bløde smør heri. Rør massen til den er sammenhængende. Tril små kugler og rul dem i den valgte pynt. Stil havregrynskuglerne tildækket i køleskabet i mindst 2 timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...